Seminář
Základy účetnictví pro všechny podnikatele
Bonus dárková karta IKEA v hodnotě 500 Kč
9.10. – 10.10.2014 9:00 - 16:00 Praha Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Bonus
pro každého účastníka dárková karta IKEA v hodnotě 500 Kč
Nakládání s odpady a evidence
Pracovnělékařská péče dva roky po novele předpisů - zkušenosti s poskytováním PLS, posudková činnost a její úskalí
Poskytování pracovnělékařských služeb zaměstnavatelům a vydávání lékařských posudků v podmínkách nové úpravy, s důrazem na součinnost na ose:
registrující poskytovatel zdravotních služeb ⇒ zaměstnanec ⇒ poskytovatel a lékař poskytující pracovnělékařské služby ⇒ zaměstnanec ⇒ zaměstnavatel
- poskytovatelé pracovnělékařských služeb a jejich role v systému ochrany zdraví zaměstnanců,
- poskytování PLS, dílčí úkony v rámci PLS,
- pracovnělékařské prohlídky, součinnost s dalšími odbornými poskytovateli,
- lékařské posudky a posudkové závěry, oprávněný poskytovatel, resp. posuzující lékař,
- lékařský posudek vydáván pro účely pracovněprávních vztahů, avšak nikoliv za účelem posouzení zdravotní způsobilosti k práci,
- postup a řízení při přezkoumání lékařského posudku.
Seminář je určen
pro zájemce z řad široké veřejnosti či podnikatele bez znalosti účetnictví, kteří chtějí získat informace o podstatě a významu účetnictví, zorientovat se v legislativě spojené s účetnictvím a seznámit se s základními účetními technikami
Cíl semináře:
- získat základní přehled v legislativě spojené s účetnictvím podnikatelů
- seznámit se se základními principy účtování
- osvojení si základních znalostí potřebných pro orientaci v účetní problematice
Obsah semináře:
- legislativní rámec účetnictví (Zákon o účetnictví, Vyhláška MF č. 500/2002 Sb., ČÚS č. 001 - 023, daňové zákony ...)
- základní pojmy a principy účetnictví
- účetní dokumentace - náležitosti, oběh účetních dokladů
- účetní výkazy - bilanční princip (rozvaha), výkaz zisků a ztrát (výsledovka)
- účet, účtový rozvrh, otevření účetnictví
- inventarizace - základní principy
- základní účetní operace - pohyby na pokladně, v bance, ceniny, účtování dodavatelských a odběratelských faktur, zálohy
- zásoby - druhy zásob, pořízení a naskladnění - způsob A, způsob B
- členění dlouhodobého majetku - hmotný, nehmotný, technické zhodnocení, odpisy, evidence drobného majetku
- základní pravidla DPH
Časový harmonogram semináře:
1. den
8.30 – 9.00 – prezence účastníků 9.00 – 10.30 – seminář (1. část) 10.30 – 10.45 – přestávka 10.45 – 12.00 – seminář (2. část) 12.00 – 13.00 – oběd 13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
2. den
8.30 – 9.00 – prezence účastníků 9.00 – 10.30 – seminář (1. část) 10.30 – 10.45 – přestávka 10.45 – 12.00 – seminář (2. část) 12.00 – 13.00 – oběd 13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Termíny a místo konání
9.10. – 10.10.2014 9:00 - 16:00 Praha Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.
Tato akce je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.
|